اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند
سرخط خبرها

جزئیات غرق‌شدن دو نفر از عوامل یک سریال ایرانی | رؤیای نیمه‌شب ناتمام ماند

  • کد خبر: ۲۳۱۰۷۵
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
جزئیات غرق‌شدن دو نفر از عوامل یک سریال ایرانی | رؤیای نیمه‌شب ناتمام ماند
تهیه‌کننده سریال «رؤیای نیمه‌شب» از جزئیات حادثه غرق‌شدن ۲ تن از عوامل این سریال در زمان تصویربرداری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید سعدی، تهیه‌کننده سریال «رؤیای نیمه‌شب»، درباره حادثه تلخی که برای دو تن از عوامل این مجموعه طی ضبط سریال پیش آمده است، بیان کرد: ظهر روز گذشته، هشتم خرداد، دو تن از دستیاران صحنه با نام‌های علی شیروانی و وحید یوسفی در صحنه فیلم‌برداری در رود بهمن‌شیر آبادان دچار حادثه شدند.

وی اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه و با اطلاع به پلیس و اورژانس، با کمک نیرو‌های امدادی، هلال‌احمر و پلیس توانستیم پیکر‌ها را از رود بیرون بیاوریم.

سعدی با ابراز تأثر از این اتفاق، بیان کرد: فعلاً در حال پیگیری وضعیت زنده‌یاد یوسفی و زنده‌یاد شیروانی هستم و قادر به بیان جزئیات ماجرا نیستم.

این تهیه‌کننده در پایان عنوان کرد: فیلم‌برداری سریال «رؤیای نیمه‌شب» پس از این حادثه فعلاً به‌احترام این دو عزیز از‌دست‌رفته متوقف شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->